2008年6月21日 星期六

2008-06-21 (Sat) Lancome Lip Gloss


今日收到媽咪的禮物,一支Lancome Lip Gloss...我好開心好感動,其實我一向唔化妝

,亦對呢方面冇興趣;只係part-time除左要求我地返工要著suit外,仲要搽唇膏;不過返左成個幾月,我都冇刻意去搽,因為本身我個咀都略紅,可能咁多年黎我都唔化妝,唔會好似d化開妝既人咁,一唔搭就好似冇血色咁;但媽咪聽我講過一次part-time要搽唇膏,佢就買左支新既比我喇!


我感動係

...其實返左part-time後,我見媽咪的時間少左好多,相處傾計亦冇咩時間,因為我有時返到屋企已經十一點半打後,我仲要沖涼訓覺,好在宜家weekend多左時間陪佢咋...覺得媽咪好錫我呀,只係講過一次就咁上心,唔知係咪女人都係細心d呢,有時覺得媽咪仲比起男朋友仲更加細心呢...嘻嘻~~




媽咪都買左支比自己,左邊係佢,右邊個支有閃閃係我既;佢同兩個auntie一齊去買,夾埋買左八百蚊野就送埋下面既旅行set,不過我搽緊醫生藥膏,只係防曬同保濕岩我,其餘既就比太陽媽媽試啦!




沒有留言:

張貼留言