2008年6月8日 星期日

2008-06-08 (Sun) 與迪士尼的卡通人物 (上)

 

 


前幾天看了elsa剛去完迪士尼的相片,見到佢同d卡通人物影相影得咁開心,我亦不禁睇返自己之前去迪士尼同卡通人物影既相,亦想同大家分享下!


我去左香港迪士尼三次架啦,但頭個兩次已係好耐之前既事,我亦未開始寫呢個yahoo blog,好多朋友都未睇過;至於第三次去係因為玩halloween(http://hk.myblog.yahoo.com/aquarius-givens/article?mid=3092),天黑去既,所以冇同卡通人物既相;就等我係呢兩日既blog entry分享下我之前同迪士尼卡通人物影既相啦!



第一次去迪士尼係2005年8月,當時迪士尼仲未正式開幕架,大家如果好記性的話,應該記得當時迪士尼係開幕前,優先比左d飛係同佢業務有關係的機構;當時我既表姐夫係其中一份子,我同細妹亦有幸比表姐邀請一齊入去先"玩"為快!


當時最興奮應該係琪琪,佢睇晒d雜誌,記低邊個位影相靚,仲有咩換襟章,都係佢講我知!最正就係呢本grand opening款式的相簿,宜家冇呢個款架啦,用黎比同您影完相既卡通人物簽名,留低最難忘的時刻!呢個玩意好似只得香港迪士尼先有架咋,當日亦無咩人知,個個見到我地本野先知,都幾威架,哈哈!不過記得個日都幾多人,加上d卡通人物著晒衫隻手又戴晒"手套",要等佢地簽名,比起同佢地影張相既時間長好多呢,少d耐性都唔得,排係後面d人都有d不耐煩,因為我地十個人都有四五本相簿,但我地守晒規矩冇犯規,工作人員都好幫我地既!


個日去完迪士尼後,好心急晒d相出黎整好本相簿,宜家本相簿係我個書架度,係一個好開心既回憶!岩晒我咁鐘意影相既人,嘻嘻~~



記得當日仲撞到鄧建泓,我仲割愛分左一頁比佢簽名,點解叫割愛?因為本相簿只得十四頁,其實係人都想米奇老鼠放係第一頁啦,但...同唔同到米奇老鼠影到呢?米奇同米妮係咪會一齊既呢?咁要唔要留起第二頁呢?咁第二最愛winnie the pooh呢?放第三頁好冇?白雪公主...比唔比佢簽好呢?比左佢簽,一陣我想簽個d公仔冇晒位點算?....呢d問題,真係幾考起我,因為我第一次黎,大家都知沿途會突然出現d公仔,通常都見一隻影一隻;加上當日咁多人,同到邊隻公仔影真係估唔到;但您一同完隻公仔影相,您點都要決定比唔比佢簽名,同比第幾頁佢簽架啦!


講左咁耐,大家係時候欣賞下我本咁有紀念價值既相簿啦!



















沒有留言:

張貼留言