2008年6月19日 星期四

2008-06-19 (Thu) 麵包超人請食飯


麵包超人尋日請我地出街飲茶,今次我見係自己友先去咋,唔係我真係唔會放棄我lunch time既煲劇時間!其實大家心中有數,麵包超人請我地幾個食飯,係慰勞我地呢兩個星期的拍爛檔,因為有位同事請左成兩個星期病假,我地要做埋佢d野之餘,仲要睇埋counter同接enquriy hotline,有時真係忙到甩"碌"!但其實我真係唔想因呢個原因食呀,因為要係慰勞的話,都唔關麵包超人事,佢又唔係個位同事的supervisor...不過我之前推過麵包超人請食飯架啦,今次唔好意思再推,如果係純粹friend底請我地食,我諗我會食得開心d!




不過最攪笑係我地黎到後,發覺呢度叫"新光酒樓夜總會",原來就係前日發現好有創意的婚宴個間酒樓呀!真係好有緣,因為咁岩就係erica比條link我睇既,大家一見到呢度個名都叫左出黎,原來就係呢度!酒樓一邊仲間開左比人上社交舞班呢,咁既格局的酒樓,真係第一次見,哈哈!





沒有留言:

張貼留言