2008年6月9日 星期一

2008-06-09 (Mon) 與迪士尼的卡通人物 (下)


第二次去迪士尼係2006年頭,當時有同事有半價飛,第一次去時掛住影相,放棄左好多game,都未玩清楚,好自然就係短時間去左第二次啦!


首先當然要同大家分享我最鐘意的人物chip n dale!佢地兩個好鬼馬,拉住我周圍走,其中chip曳到走左去後面的門(其實係精品店的側門),作狀想衝入去,我又唔知好唔好同佢一齊癲去開門好喎,係個刻,另外隻dale就捉住我,作狀叫我唔好理chip,同佢影相先,哈哈!






我講左句:您地一齊錫我丫!呢張相就係咁得黎啦,好開心呀!






show晒chip n dale後,pooh pooh同tiger係我第二鐘意既,佢地夠colourful麻!不過pooh pooh真係幾咸濕,聽過超過一位朋友講架啦,佢一見女仔就一手攬到佢實架!







marrie呢隻富貴貓係phoebe至愛,之前買野比phoebe,留意佢多左,都覺得呢隻貓幾可愛呢!我超鐘意呢張相,影得我地pose好一致呀!




其餘的相仲有唐老鴨同米奇米妮,第一次去迪士尼同公仔影得多d,因為今次去主要係玩game,見到d未影過既同埋係出名既勁人物先影啦!




米奇米妮係迪士尼的主角,但反而我最喜愛的迪士尼卡通人物頭三甲都冇佢地份呢,嘻嘻~~






沒有留言:

張貼留言