2008年6月20日 星期五

2008-06-20 (Fri) 難得拍拖Day


自從返part-time後,同太陽哥哥各有各忙,雖然佢好好咁成日放工後都走去cafe畫畫等埋我放工,但我地好少時間一齊行下街食餐飯,因為我多數weekday夜晚返工,而佢就weekend兩日日頭都楂車;今日係星期五,難得我唔洗返part-time佢又唔洗OT,我地就去左跑馬地食飯同係銅鑼灣行街喇!


part-time已經成日要去銅鑼灣,今日唔洗返都係要去銅鑼灣...冇計,因為我地想坐下電車浪漫下麻,哈哈!




我地係銅鑼灣搭叮叮去跑馬地,只係兩蚊雞位,又抵又好玩!仲咁好彩比我地遇到架咁colourful的叮叮,我最鍾意影colourful野!






我地就係去黃泥涌市政度食野喇,第一次黎係幾年前同tracy一齊,仲係jacky帶我地去食翅既;太陽哥哥鍾意食翅,一路都好想同佢黎食下!


上到二樓,一開門就有幾個呀姐企晒係度拉客,嚇得我丫!一邊係嫦記,一邊係銖記?揀邊間好呢?兩間人流又差唔多...




記得上次黎係食入面的銖記既,而今次招攬我地個位呀叔又好識做好好人喎,佢係嫦記人黎既,咁不如今次就試...嫦記啦!



我地叫左一個翅、一個攞獎菜式好似叫鮮奶竹笙西蘭花、一客風沙雞翼同一個雲南炒蜆!







比個食物close up大家睇下先,個翅真係好得,好足料好好味,一流($6x)!平時好似要訂定的,但我地黎到仲早所以仲有;鮮奶竹笙西蘭花亦好好味($6x),唔怪之得係攞獎菜式,我同太陽哥哥都好鍾意食竹笙架;風沙雞翼好香脆($5x),食落亦唔油,但怕肥的我,食左一件連皮食後,其餘的都叫太陽哥哥幫我咬走晒塊皮先食!至於個雲南炒蜆就好麻麻喇($7x),最衷係我啦,鍾意試新野,見豉椒炒冇咩特別,聽左呀叔介紹,試下雲南炒,佢當時講到話酸酸辣辣好開胃,我見佢講到咁泰式feel咁,我又鍾意食泰國野,咪試下囉,點知就"lai(拿)"野囉!酸酸辣辣炒出黎好怪呀,唔夾得黎仲炒得熟過頭有d韌添!






食完野後搭返叮叮返銅鑼灣行街,去到剛開走了一班叮叮,就走入7-11行行,意料地比我發現......


原來呢間7-11係全香港第一間7-11,開於1981年!嘩...開左咁耐架啦,我當時都仲未出世,仲老過我添!哈哈!




沒有留言:

張貼留言