2015年12月27日 星期日

2015-12-27 (Sun) 【香港創新教育基金 X 親蜜襪】創意工作坊暨親子嘉年華@D2 Place

報了以下活動, 但感覺普通, 有點混亂, 多人, 表演項目太長, 小朋友們不是個個有耐性坐咁耐, 而內容亦未必岩佢地, 如band表演想lonely xmas, 喜歡你, 仲想繼續唱多首幸而被終止.....最好玩應該係對親蜜襪了!

【香港創新教育基金X親蜜襪】2.5小時創意工作坊暨親子嘉年華

精彩活動包括:
1.【香港創新教育基金X親蜜襪】創意工作坊
利用不同物料創作獨一無二手偶,完成一隻帶回家,一隻更可以用愛心送到四 川幼稚園作故事室為新年禮物。
2. 「聖誕扮靚baby」(由爸爸媽媽親自為baby設計聖誕造型)
3. 聖誕瘋狂唱唱唱,當日有琴、小提琴等多種樂器一起參與,勁唱一番
4. 芭蕾舞表演
5. 木箱鼓表演及試玩
6. 3D 畫筆工作坊
7. 劍撃隊即場示範(歡迎3.5歲以上小朋友可以一試劍擊樂趣)
8. 聖誕小食親自做
9. 售賣精美卡通慈善曲奇餅
10. 一分鐘故事道具攝影棚


















沒有留言:

張貼留言