2015年2月12日 星期四

2015-02-12 (Thu) 年宵市場@ICS

丁丁學校攪左個好有心思的花市, 3-6歲班負責擺設年花/揮春/杞子茶/麥芽餅零售商, 向批發商即學校取貨/運貨/設置攤檔, 接待1-3歲班顧客。
丁丁先去門口位置買票, 票都係3-6歲班親手畫的, 上面有四格, 可去四個攤檔買野。
較年長的孩子從中能體驗經濟秩序, 學習互相合作經營, 以禮待客等等; 1-3歲幼兒則在專為孩子而設的花市中, 模仿年長孩子經營, 了解社會上各人的角色, 互相幫忙, 與人溝通。
很欣賞學校呢個咁生活化的安排, 我自己都玩得好開心, 再帶丁丁去真的花市, 佢定會加深傳統節日氣氛的印象!
細看周圍的佈置, 揮春, 許願樹上的桔子, 室內的桃花, 吊在上空的龍.........相信都係上堂時小朋友們一手一腳咁完成, 真令人讚嘆!


上堂前邱校長帶左一個驚喜的消息心我, 真係好好好好, 實在太開心了, 係我最大的生日禮物; 很感人, 很想喊, 自問三十幾年來都唔算一個好人, 但上天真的對我不薄, all love around me~~~























































沒有留言:

張貼留言