2015年1月24日 星期六

2015-01-24 (Sat) Playright@摩士公園

Playright又有活動, 今日又唔洗返工, 時間好fit, 梗要去啦! 唔知係咪偏早, 一點九黎到冇咩人, 玩左好多本要排隊的活動, 跟住同丁丁玩公園的遊樂場; 到了三四點真係勁多人, 排隊的龍都好長, 好在早玩左先! 最好笑竟然撞到三個朋友家庭, 小學同學昌/Lois/Virgina & 昕昕!


智樂遊樂車之IG悠樂黃大仙 - HIM墟地攤(地區活動,服務區內居民)
日期:2015年1月24日(星期六)
時間:中午12時至下午5時
地點:摩士公園4號(黃大仙杏林街30號)
對象:黃大仙區內之3-12歲小朋友及其家長
參加辦法:免費開放、毋須報名、即場參加
遊戲項目:Imagination Playground、車軚陣、激輪滑梯及枕頭世界
建議交通:港鐵樂富站A出口,步行10分鐘即達;或港鐵黃大仙站D出口,步行約10分鐘即達



























































沒有留言:

張貼留言