2014年11月15日 星期六

2014-11-15 (Sat) 香港教育學院滙豐幼兒發展中心面試

繼九龍塘啟思, 香港教育學院滙豐幼兒發展中心係媽媽另一非常心儀的幼稚園, 所以唔理住邊係邊, 我都報左先; 佢地個套好似丁丁宜家學校咁, 雖不是Montessorri, 但都係唔寫字, 重小肌肉訓練如穿珠貼紙, 講主動探索, 重戶外活動等......真係好想入到; 可惜全日班己滿, 三百幾申請入面, 上午下午班各只得15個位; 丁丁其實表現好好, 因沒有in 佢, 只係in 父母; 丁丁玩時只觀察, 好岩! 可惜我地被in經驗少, 我自問答得唔好, 我都好自責, 好似累了丁丁咁, 我覺得答多次一定好好多, 但世事邊有咁多如果......









2 則留言:

  1. 我也是蒙特fans, 也覺得這間教院幼兒發展中心理念好貼近蒙特,所以也報讀了這間

    回覆刪除
  2. 我也是蒙特fans, 也覺得這間教院幼兒發展中心理念好貼近蒙特,所以也報讀了這間

    回覆刪除