2014年10月7日 星期二

2014-10-07 (Tue) Happy 2nd Birthday at Disneyland Hotel

身為媽媽的我都未去過 Disneyland Hotel 食buffet慶祝過, 以前拍拖慶生日黎住,都唔捨得係度食; 丁丁今年識性啦, 又鍾意米奇, 仲唔係一個大借口黎同丁丁慶祝兩歲生日, 仲叫埋丁丁buddies XXL一齊! 真係好開心的一晚, 丁丁係咁追住D卡通人物玩, 見到呀囡開心, 我真係好開心呀! 但真係要食全時段, 唔係唔夠時間食玩同影相! 影左好多好多相, 同D公仔任影到唔想再影, 咁黎食一餐都好化算, 唔洗係樂園入面排好耐隊先影到相, 加上D食物都唔係差, 有好粗好大條的長腳蟹, 又有我鍾意的燒牛肉, 仲有好多得意卡通圖案甜品等!










































































沒有留言:

張貼留言