2014年5月1日 星期四

2014-05-01 (Thu) 西徑村會海星

跟住去左契爺契媽住的西徑村會海星, 因為都成四點, 潮退得好犀利, 我地行到好出先有水, 而淺水的地方亦好大範圍,唔怕丁丁被大淹親, 哈哈! 呢度超多海生呀, 佢地通常一對對曐住, 唔知係咪交配中? 但有冇咁多呀....加上海星好似係單性繁殖, 我都唔太清楚, 總之就好多好多! 但呢度嚴格黎講唔係一個沙灘, 只係一個海邊/一個灘, 冇沖水設施, 好在我地可以去契爺契媽度沖涼, 如果唔係就唔太適合細BB黎, 唔係玩到成日泥同濕, 冇水沖身都唔好啦!

丁丁就當然玩得開心, 佢第一次接觸海星, 冇咩感覺, 又冇話驚, 亦冇話好鍾意掂, 佢最鍾意只係玩水, 去到深少少我地都由佢被水淹到肚臍位, 佢好開心係度玩水呢!

之後返契爺契媽度沖涼, 同兩隻小狗玩,丁丁又係唔怕, 同狗仔一齊相處, 一齊坐地, 仲差D跟住狗仔捐入個圍欄入面, 真係好好笑!

晚飯時間 去了大圍, 諗住食新斗記, 點知冇位, 就去返顯徑打冷, 順便叫埋丁爺嫲一齊落黎食, 呢個五一假期真充實!


































































沒有留言:

張貼留言