2014年2月22日 星期六

2014-02-22 (Sat) 眼瘡小手術@浸會醫院

丁丁今日入院啦, 雖然醫生多次強調係小手術, 但始終丁丁第一次GA做手術, 做呀媽既我點會唔擔心; 因為我要返工, 朝早交比婆婆爸爸呀姨同丁丁入院; 我一放工搭的士去, 點知送手術室尾......想喊! 好在個手術超快, 係病房坐低20分鐘度, 姑娘就叫我地落去見醫生同接丁丁返房; 丁丁已醒, 係度喪喊, 可想而知GA都真係好輕藥下! 一聽到我把聲就冇事, 但係咁拑住我要我抱囉, 無問題, 寶貝女! 上到房佢都攰, 訓左大半個鐘, 一醒就活躍返晒; 仲好快咁即刻飲到水, 同食左3粒好似佢拳頭咁大既士多啤梨, 兩塊卷蛋, 十幾粒提子, 再食真係驚佢嘔; 到五點半, 佢有埋wee wee, 醫生又巡多次房, 我地都出院啦!









































沒有留言:

張貼留言