2013年11月2日 星期六

2013-11-02 (Sat) Playgroup @ 信實

信實係青衣入面既, 未必有人識, 係對面屋的小哥哥父母推介, 佢地話小哥哥返左好耐, 而個度D老師好有愛心好有耐性, 仲好好人咁拎左小冊士比我; 我見今個星期六唔識返工, 就帶丁丁去試下! 感覺幾好, rundown其實同一般playgroup差唔多, 有唱歌/story time/ toy time/手工/茶點; 最好係可以散堂, 唔洗迫我一個package咁join, 因為佢得一個時間, 就係星期六早上, 但我有時要返工, 仲要係一星期前先知, 咁呢度就幾岩我喇, 我知道下星期六唔洗返工先報; 其實我都係當比丁丁熟習下咩叫返學, 同埋同其他小朋友一齊去上堂咁!















沒有留言:

張貼留言