2013年8月18日 星期日

2013-08-18 (Sun) Swimming Class #17

今日正式踏入第三個course啦, Advanced infant & parent! 今次係Karen老師, 佢都好似幾好, 知道自己未教過丁丁, 就問我今次係第幾個course, 之前老師係邊個, 丁丁係咪happy in water 等等; 堂上仲特別要我叫丁丁做某D野, 我估係想知丁丁咩level; 我覺醒丁丁係捉住池邊, 自己跳落水, 同其他babies都差唔多; 但係submerge方面, 佢地就潛D, 不過我都唔想push丁丁, 因而有D babies真係大過丁丁, 好難比較, 我會慢慢黎啦!







沒有留言:

張貼留言