2013年6月29日 星期六

2013-06-29 (Sat) Swimming Class #10

今日係最後一堂啦,
不過下星期六又係第二個course的開始, 只係教練同時間仲有地點唔同左, 嘻嘻! 仲係更好人的Edward 教練, 我都好期待呢!
最後一堂同Michael教練影張相先, 不過丁丁不在狀態, 一來成日掛住玩水冇望鏡頭, 二來今日chuk親幾次, 我發覺佢不能潛太長時候,
可能個command要縮短, 佢好似時一聽我講one就開始閉氣, 繼續試驗下先!
最後一堂, 反而唔係幾捨得同學仔, Nicci會一齊再上, 但泓泓同晞晞都唔再同班了, 唔知有冇機會再見呢!



http://www.youtube.com/watch?v=lPWqTi3K55s


http://www.youtube.com/watch?v=YKR233E_TQQ









沒有留言:

張貼留言