2013年1月20日 星期日

2013-01-20 (Sun) 久違了的華星冰室.Gap 冷帽

成大半年冇黎啦, 侍應哥哥仲認得我, 當我點呀, 我話生左囉! ^^
陀B時聞到曾經好鍾意的黑松露會想反胃, 呢種感覺終於消失啦; 第一次試校長多士, 正! 原本想試埋重口味一丁, 點知賣晒, 下次再黎先!

 


之後去Gap行下, 生左小丁丁後, 想行下街都真係幾難, 但好想買細妹件羽絨同衞衣, 又做緊折, 唔去就冇機會; 最後係丁爸爸泊車係樓下, 我衝上去睇, 睇岩影相, 落返樓下看車, 轉丁爸爸上去睇; 我想買的都賣晒, 唯一睇岩了一頂黃色冷帽, 諗住滑雪用, 雖然唔知幾時先去到, 嘻嘻!





沒有留言:

張貼留言