2012年11月23日 星期五

2012-11-23 (Fri) 搵丁姨姨APM食晏.將軍澳Popcorn & 東港城.鰂魚涌接丁爸爸放工.chocoolate掃貨


今日又搵丁姨姨APM食晏,跟住試下楂車去將軍澳,順道車丁舅父返學;我地先去新開的PopCorn,但一d都唔好行,好在消費任何野都可拎兩個鐘free parking,我地買左個$14蛋糕,少過一個鐘就閃左;好在有丁姨姨教路,轉去東港城,係chocoolate買左好多野,因為全港指定四間有半價,我地幾個都入左好多貨;最攪笑係試衫試到丁丁夠鐘飲奶,但原來呢個商場係冇育嬰室架,但chocoolate竟然比個試身室我入去餵!

最後楂埋過鰂魚涌接丁爸爸放工,真係好充實既一日,除左係鰂魚涌轉錯一個彎位外,全日所有路程行岩晒,都不錯啦!嘻嘻~~






丁姨姨的:



我同丁婆婆的:



丁舅父的:




丁爸爸的:



沒有留言:

張貼留言