2012年10月7日 星期日

2012-10-07 (Sun) 痛苦的日子

出院後在家呢幾天,好痛苦!

幾個問題:
背脊出左好多粒粒,超級痕!
餵人奶好辛苦,勁漏奶,每分每秒都在滴,頻密程度有如吊點滴;還有勁谷奶,谷到石頭咁硬,好辛苦!另外左邊乳頭好痛,仲損到有野甩出黎,見到入面紅色皮/肉,好在冇流血,但一餵丁丁時,佢一啜就好痛...
下面傷口比係醫院時痛,之前去小便都冇事,宜家小便超"拿",加上傷口痛楚增加左好多!

好擔心,所以影左
背脊再電郵問醫生,醫生超好,我晚上十一點send,佢十二點即打電話同我講左廿幾分鐘!首先叫我直刻全身沖涼,就算屋企人唔比,都要瞞住佢地沖左先!另外要立刻解決谷奶問題,佢怕我遲d變乳線炎同塞晒,教我按摩及泵出等等...下面傷口就加強清洗,要每次去完廁所都洗...跟住叫我星期三去QM覆診!



沒有留言:

張貼留言