2012年9月1日 星期六

2012-09-01 (Sat) 大肚相 - 鏡頭外的花絮by 細妹

係小丁丁出世前,又圓了一個重要項目,就係影左好值得留念的大肚相!多謝 Uncle Kim 的仗義幫忙,最攪笑係諗起搵 Uncle Kim 幫手既,竟然唔係佢的朋友(我同太陽哥哥),而係細妹!Uncle Kim 係主力,不過我叫埋細妹一齊黎,幫手影下鏡頭外的花絮;真正既相,等 Uncle Kim 執晒相先post 啦!

Uncle Kim 成家總動員出動,花絮相當中,好多時敏昊敏都入左鏡,亦捕捉到佢地望住我地好奇的一面...點解佢地除晒衫咁醜怪既?佢地係度仲咩呀?點解個肚成個波咁既?好攪笑!

初步睇過d相,好滿意好鍾意呀,今日雖晏,但好開心好好玩,好在小丁丁都撐得住,乖乖豬!之後車細妹去新蒲崗,我地再去屯門食晚飯慶功,順便載佢地返屋企!真係非常感謝 Kim 的幫手!



 


















沒有留言:

張貼留言