2012年3月7日 星期三

2012-03-07 (Wed) High Tea @ Cusina



今日要medical check up, 太陽哥哥都拎左幾個鍾假陪我去, 攪完都三點半, 問左supervisor唔洗我再返工, 就搵地方食野+抖下, 因為夜晚仲要陪細妹上手工堂! 跟太陽哥哥分道揚鑣, 佢回公司, 我就即刻搵細妹同表姐去食野, 諗住去 The ONE 既 Harlan's, 因為諾諾剛係對面上完堂, 點知無訂位, full 晒! 臨時臨急, 又有小朋友, 都唔知去邊好, 攪攪下, 去左 Marco Polo Hotel 的 Cusina, 成五點先去到, 好在人地仲剩返兩客 high tea, 其中一份比左我地!





















埋單原來AE仲有85折, 抵呀!



跟住同諾諾去買運動鞋, Jayden 咁樣照鏡, 真攪笑!





沒有留言:

張貼留言