2011年11月14日 星期一

2011-11-14 (Mon) Nok Nok's School Field Trip@Tree Top Cottage (大埔樹屋)




諾諾學校今日有field trip,每個小朋友可帶兩位大人,因為表姐夫請唔到假,我有幸成為其中一位!


大埔樹屋我都係第一次去,係大馬路落車後,要行一段路先入到去,途經農田及水澗,好有大自然氣息!

呢度原來好多野玩,有再造紙、燒大眼雞魚、橫水渡、爬上樹屋等等...












大合照:



四位靚老師:


津津好攪笑!


導師講解,前面為環保桶:


身負重任的小朋友:





先學整再造紙:




原來草係其中一樣材料:












跟住去拎大單雞魚,諾諾親手包架!




包完就拎去燒烤區燒:





跟住玩橫水渡,諾諾自己玩左兩次,再同媽媽一齊玩第三次!






仙人掌樹:


 

大眼雞魚食得啦,我地帶左支Magi黎點魚食,其他人以為係呢度供應,係咁拎黎用添!






最後爬樹屋環節,原來唔係個個小朋友都夠膽玩架,有d一開始就唔玩,有d爬左幾級就係度喊;諾諾就超叻呀,全程驚都冇驚過,同一個血統果然係醒d下!哈哈~~




 

跟住坐旅遊巴返到九龍塘學校落車,我地坐火車返大圍,諾諾自己去增值添呀!



諾諾話想行到第一卡坐車頭,恩恩話好遠,個袋好重呀,叫佢幫手拎,佢就話自己係strong man !



去到大圍我地去街市買鮮花+生果,聽日諾諾學校要用,而佢要負責買!







返到屋企同小弟弟勁玩,佢好攪笑呀,沖涼時識自己捽腳捽頭捽手!









我地仲比左件好窄既衫佢著,d肉bit晒出黎,好可愛!






諾諾的生日禮物:

沒有留言:

張貼留言