2010年4月25日 星期日

2010-04-25 (Sun) 勁揪俠 (Kick-Ass).馬泰lunch.遊車河.一年一度青衣大戲棚


今日約左朋友們一齊睇『勁揪俠』+食飯,早場只係$35咋,抵!原來勁揪俠英文係Kick-Ass,真攪笑,聽個名都唔明點解會係三級片,似笑片多d呀!



呢四張poster連埋一齊就見到片名,係網上搵架!




入到場睇,就明白點解係三級片啦;係,的確似笑片,當中仲好無聊+低B添,但又會笑出聲喎;而d打打殺殺場面都幾血腥架,會監生夾死個人呀、槍彈橫飛咁...所以就係三級片喇!


戲中個"辣椒仔"真係好勁呀,得十一歲就咁好身手,又型又cutie呀!係戲入面,辣椒仔"係尼古拉斯基治個囡,真係估唔到尼古拉斯基治會拍咁既片,佢係我偶像黎架麻!




而主角Kick-Ass...改呢個名都好頂癮囉,戲入面勁多低B野發生,真係幾好笑!如果想輕鬆下笑下,呢套戲係不錯既選擇!




網上搵到既繪本,同真實版好似呀,呢兩張相正呀!




其他靚海報:




跟住去左馬泰食 lunch,仲有兩位十年冇見既朋友都黎埋;想影相時發覺冇帶相機,唯有用手機影,影得好差呀!




跟住坐 Fook 車去遊車河,佢架車個內窿好靚呢,又有DVD,又有雷達探測,一偵查到快相機就會 beep beep 聲咁叫架,唔慣之佢未試過抄牌啦,如果我有車都整返個呀!




車上面有沖天救兵公仔,靚!好難先影到正面架~~




我地去左元朗/天水圍個頭遊左個車河,跟住先車我返屋企!




到夜晚,一年一度青衣大戲棚又開啦,我等左成個月啦,之前見搭緊棚已留意定幾時會開!因為只開五天日至四,閒日應該都冇咩機會黎架啦,最好就係趁今日星期日去,我地就去左呢度掃街當食晚飯喇!



由屋企街去戲棚,遠處已經聽到好熱鬧既聲,仲有好香既車仔檔美食!




今日第一日又係星期日,真係好熱鬧勁多人呀,旺到呢...好似台灣夜市一樣!




呢度真係好值得黎見識下,除左有太戲外,有勁多野食,仲有好多上一個年代既特色野,比如龍鬚糖、麥芽糖、糖漿公仔等,未黎過既朋友快d入黎青衣感受下啦!




野食實有太多,呢度只係一部份咋!




連海味檔口都有,媽咪買左三片花膠試下,盛為二百幾蚊,又有靚湯飲啦!




沒有留言:

張貼留言