2010年4月23日 星期五

2010-04-23 (Fri) check牙.板前勁食

 
 
 
 
 
 
 
 
 


太陽哥哥同我結左婚後,可以享用埋我大學既福利;我一向每年都會check一次牙,今日都幫太陽哥哥約埋,幾個月前已約定架啦,因為中大牙醫好full booking架!


因為太陽哥哥幾年冇check牙,要補兩隻牙,變相今日亦洗唔牙,要再約,淨係佢都攪左成粒鐘啦!



 
 
 
 
 
 
 
 
 


我坐係一邊,聽到d儀器聲都起晒雞皮,原來坐埋一邊個個都好痛苦架!睇下太陽哥哥對手,唔痛時,好好咁放係大脾上...



但一痛...佢就食指同姆指都"拿"埋一齊!唔好以為佢同我做OK手勢呀,佢痛咋!



 
 
 
 
 
 
 
 
 


至於對腳,冇事時一路放平...



一痛就...變到咁!好肉緊~~我坐係一邊,見到都心寒呀!



升起好高下喎!



 
 
 
 
 
 
 
 
 


跟住到我,我一向牙齒健康,有棚又靚又整齊既牙,所以無咩問題,醫生檢查完同我洗埋牙就攪掂!



 
 
 
 
 
 
 
 
 


攪掂完就離開中大,太陽哥哥仲叫我唔洗搭車,同我由保健處一路行去火車站,佢話未行過同當散下步喎,咁我沿途為佢介紹一下景色!因為太陽哥哥趕黎中大睇牙都冇食 lunch,我地之後去左旺角醫肚+行街!



 
 
 
 
 
 
 
 
 


跟住返青衣城,約左呀休同明記食壽司,因為好耐冇見呀休了,想同佢吹下水同了解佢返新工返成點;點知臨時加埋健,我地等緊健之際,原來陸氏一家又係係青衣城,今日係子元BB正日生日,佢地就帶左子元黎同我地打招呼!



 
 
 
 
 
 
 
 
 


子元BB今日兩歲啦!



 
 
 
 
 
 
 
 
 


六個人食左勁多野,呢度並唔係全部,我地一共食左四十幾碟,埋單差唔多八百蚊!



 
 
 
 
 
 
 
 
 


影下各人先~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 


之後出荃灣諗住碌齡,點知要等成粒鐘...我地就去左M記hea,兩個志同道合既人係度...好無聊呀,佢地真係夾!



 
 
 
 
 
 
 
 
 


呀休同CW係度都派埋北京手信,多謝!



明記獨照:



 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言