2010年4月9日 星期五

2010-04-09 (Fri) Relaxing Friday


今日又係Happy Friday,加上今個week只係返三日工,相信大家都覺得好快過同好開心啦!放工後同太陽哥哥去左旺角,先去譚仔醫肚,好耐冇食啦!最大發現係譚仔開左間新鋪係豉油街附近,係正旺角旺區,以後唔洗再行去太子先食到;但最攪笑就係,細妹同我講其實開左成大半年囉...囧!




呢張相大家係咪以為影太陽哥哥呢?唔係呀...我係影佢身後個男仔~~有冇咩特別野見到呢?



嘩,佢條底底同面褲有...保護色呀!



我仲同太陽哥哥研究,呢款底底應該唔係普通底底,因為布的質地同平常見的不同;唔...應該係好大塊布既底底!




今日我地行左好多個地方,又潮流特區又瓊華又信和,我亦買左兩件衫;星星個件非常鐘意,圓圈個件就一般鐘意,見唔太貴就買埋;我覺得個圖案好似太陽呀,不過太陽哥哥話似標杷多d喎,叫我小心比人射!哈哈~~



sales姐姐仲送左條勁yeah既鎖鏈比我!




沒有留言:

張貼留言