2008年4月28日 星期一

2008-04-28 (Mon) Mavis Last Day

 



今日係Mavis Last Day,同Mavis雖然冇elsa yammy phoebe佢地咁close,但Mavis都算係office傾到計的好同事;因為幾年前,就係我地四個一齊同一個post做野,坐埋一齊,有function一齊做,私底下都好friend,會出黎玩,有四小花之稱,真係好開心架!但office一個走一個,Mavis亦轉左去第二間房,新同事來來去去,換完一個又一個,我已對交新朋友變得乏力了,只求同事中沒有壞人,可惜...至於其他好同事,我同佢地只限於傾閒計的朋友only,因為真係好攰了!


Mavis走埋,四小花只剩返我一個,諗起都心酸...好唔開心呢!有感情的人要走,當然會變得格外唔開心啦...點解d好人走晒架?老闆真係要好好檢討下點解留唔住d幫到手既人呀!



我地為Mavis準備的farewell禮物,係佢最鍾意的mickey mouse,份禮物michele揀的,揀得好好呀!






Mavis請我地食冬甩,冬甩好靚,但背後的意義...好傷感,好唔捨得!




Mavis仲好有心機整左d咭仔送比我地,個個封面都唔同架,真係好有心,而每張咭仔後面都寫上感受,好窩心...估下我個張係邊張,了解我的人實知我鍾意...嘻嘻~~




前幾天同Mavis約為來friend出去食飯,睇唔睇到我地後面有兩舊好高的柱?我冇為意,但原來麥生話原本兩舊都係有草係上面架,但近來其中一舊剪晒d草,因為呢幢係宿舍,一邊男,一邊女,新的意念係"陰陽"色!我聽完:下...無拿拿做咩"第"下人地身上邊d...草架!




同隔離office同事影




係我個位拍照留念,細心d可望到相中左上角的一張相,有五個人,就係我地四小花加埋yammy,攝於elsa last day;諗返個時係office真係好開心,大家感情好好,估唔到今日連Mavis都要走喇...



我都去返Mavis個位影相





沒有留言:

張貼留言