2007年11月2日 星期五

2007-11-02 (Fri) 小學同學聚會 (with Tracy)

每次Tracy回來,我地總有藉口出黎聚聚,聚聚唔係幾個,而係一大班人!試諗下,有幾多人仲能keep住有咁大班的小學同學?小學識的同學仔,係我地最單純最冇機心的時候認識,因為我覺得,到中學開始,懂性的時候,中學同學間難免都會有些機心、爭鬥...所以係我心目中,小學同學間的感情,係最純最真摯的友情!我地在坐咁多位都咁珍惜呢段關係,真係好難得!



今日叫左個半席皇潮宴,另外加左幾個小菜,d餸好靚好好味,但似乎叫太多了!上面的slide係個餐,下面的slide係另加的小菜!



 


 

由七點食到十一點,勁!因為當中要傾計、食飯、影相、講近況、講咸濕話題、笑到收唔到聲的大笑時間、猜迷時間等等...Pat 還有一個月就海關受訓完畢,我地問左佢好多學堂問題,但全部都唔關於海關的工作,而係問佢係學堂沖涼係咪成班人一齊沖架?見唔見到晒?沖完係出黎著衫定係入面著埋先出黎?出黎著?咁個地咪濕晒?邊個抺返乾?.....笑爆咀!!


真係好開心,笑聲不斷...相信每個朋友心目中,都覺得呢餐飯食得好滿足、好輕鬆、好開心、好充實、好忘懷、好豐裕,係心入面的那種豐裕!我愛您地!!


Tracy聽日就同媽咪去歐洲旅行十二天,真係羨慕死人,係度祝妳旅途愉快!歐元宜家升到 ba ba 聲,唔洗買手信比我了,一切在心中!屈指一算,妳返黎後只淨返兩個星期係香港咋,咁快又要走...宜家已經開始唔捨得啦!下次見要等下年先見到...


沒有留言:

張貼留言