2011年4月23日 星期六

2011-04-23 (Sat) BBQ@呀仔家

今日節目係BBQ,我等左好耐啦,因為真係好耐冇燒過;同埋我唔鍾意去d任食燒烤場,我鍾意去人地屋企,感覺係warmdclosed開心d架!

 

先約呀仔兩公婆係沙田一齊買下餸,呀仔今日雖然好佬 feel,但都係型的佬,佢件衫同個環保袋超襯囉,仲有對鞋,perfect match!Hazel仲爆話呢個係佢認為最靚既環保袋黎!

 


 

呀仔家的天台,之前都黎過,不過次次黎都係夜晚,今次終於係入黑前黎到啦!係度住真係好舒服呀,不過影左陣相就入黑啦,我都係鍾意日頭feel多d,下次要day time BBQ先得!

 


 

太陽哥哥起爐+ing,呀仔佢地唔係用燒烤叉BBQ架,係慢慢烘咁架!

 


 

有別於一般的大路BBQ食物,佢地預備了靚牛扒羊扒,仲有好大隻的帶子等;佢地連調味都一絲不苟,有點茄子的醬料,仲有烘扒的香草薄荷葉孜然粉等,好專業呀!

 


 

我同狗仔玩~~

 


 

Moncah+呀妹:

 


 

開始啦~~

 


 


上面張相都係作狀影下,成晚主要係由兩位男士下廚,我地女仔坐埋一邊,哈哈!

 


 


宜家見到d相就又想燒過啦~~

 


 

開埋呢支sakei,成晚根本就好似日式燒烤咁,好grand的BBQ呀!

 


 

呀仔炮製帶子時,仲用埋sakei,好好食呀,估唔到佢都有返兩手!

 



 

太陽哥哥幫手楂茄子燒汁:

 


 

真係好美味,流晒口水!

 


 

Moncah+呀妹被訓練到...要等主人講OK先會食架,好叻!

 


 

 

尾聲係燒粟米~~

 


 

係屋企睇左陣電視,呀仔車我地出大圍搭車,兼食糖水,好滿足好好味的一日呀!

 


沒有留言:

張貼留言