2010年9月30日 星期四

2010-09-30 (Thu) Ben's Big Day (上)


今日930,係Ben大喜日子,等左咁多年,終於娶得Karmen為妻,我都好戥佢高興!


我係兄弟團之一,本約好Ben七點九係沙田等,點知...呢個佢自己的大日子,佢都居然又訓過籠,真係好爆笑!依咁睇返,佢之前做非洲同Alex兄弟都遲到,反而我結婚個日佢冇遲到兼早到,實屬非常難得!


我+太陽哥哥+休+明記+Alex先自行食早餐,再直接到馬鞍山女家會合新郎及其他兄弟!



佈置花車,好華麗的 Monchichi 結婚公仔呀!



有尾巴架!




拍攝進行中,兄弟講恭喜說話+新郎出糧!




冇咩做就同大家影下相+花絮先,因為我知全日黎緊一定好忙啫!



我今日戴了太陽哥哥送比我的浮誇金色蝴蝶戒指,點知呢刻先知原來Ben結婚的主題正正係蝴蝶,今晚去到會場就知架啦,真係超級夾同有緣呀!




新郎速食我地為佢買的早餐~~



攝影隊伍在女家拍攝期間,我地又影相~~



上樓接新娘,我第一次做兄弟,覺得好緊張刺激呢!




愛的宣言~~新郎要一路讀,一路派兄弟倒立直至讀完為止!



由明記+太陽哥哥負責倒立,太陽哥哥倒緊立都識望住鏡頭笑,真係攞命!




第二個遊戲係兄弟互咀,跟住借唇印咀返囍字底部的兩個口出黎:



去片~~好爆笑!



跟住不離食核突野啦~~




接到新娘啦!




跟住出發去天水圍男家~~大家分得出邊個係真假司機嗎?




男家儀式完結後,係酒樓食午飯。



午飯後去黃金海岸會合新人,一齊拍團體照!



呢張係新娘子要求我同佢地姊妹團一齊影架,夠晒特別,望落我仲好似係新郎哥呢!



影完相後咁岩落雨,我地入左麥記避雨!我仲同休扮低能影多張~~



因太陽哥哥去左攞車,唯有得我自己坐係度影呢張相啦!




沒有留言:

張貼留言