2010年9月6日 星期一

2010-09-06 (Mon) 偶像親筆簽名相


呢件事我知您地睇完實笑我無聊,我亦估唔到我會做了一件咁既事...因為由細到大,就算點鍾意一個偶像都好,我都冇試過會堅寫信比佢既...不過今次真係唔知點解,咁岩得咁Q,睇到偶像微博話早前係屋企執野,搵出好多舊相,叫有興趣既粉絲可寄信比佢拎...可能就係機緣巧合下比我睇到呢篇網誌,心血來潮下就決定寫信去啦!


其實可以就咁寫地址就算既,不過好似無咩誠意咁,我就另紙寫了幾句比偶像!




早兩日終於有到信啦~~




偶像好有心呀,佢竟然自己睇住我封信個簽名,係相上寫埋係 Dear 我;頓時變了獨一無二的親筆簽名相,好開心!




偶像的簽名少不了一個哈哈笑,這亦正正是他的座右銘 - BE HAPPY!



我都希望日日都係咁 HAPPY!



沒有留言:

張貼留言