2010年9月12日 星期日

2010-09-12 (Sun) 板前快速晚餐.3D變種食人"魚倉".MOS Burger第二餐晚餐

 
 
 
 
 
 
 
 
 


今個星期第二套想睇既係『3D變種食人"魚倉"』,今日又去睇埋去,咁就可安心上機去旅行啦!



因為有張 9月$50板前cash coupon,係我精明計劃下,係睇戲前先食個板前快速晚飯,五點半去食,六點三睇戲,出黎仲可試埋MOS Burger新包,再準時返屋企睇九點巨星2 決賽!



埋單只係 $70,抵!



 
 
 
 
 
 
 
 
 


3D變種食人"魚倉"的血肉場面的確有點恐怖,不過預左,因為 III 級;網上有評語話露好多女人上身唔知為咩?哈哈~~的確有,但我當笑片咁睇,因為有d位真係幾攪笑;最爆笑係食人"魚倉"食左個男人 jer jer,全場爆笑,跟住條魚仲 "lur" 返出黎,加聲"ur~~",我問太陽哥哥點解,佢話:因為臭囉!


雖然好多血肉場面,我又唔覺太恐怖,只係有點核突,何況知道係做戲,係假既;反而睇冰峰36小時係真係驚既驚;加上d人其實抵死,警察已經吹晒雞開晒槍嚴重警告d人離開水面返上岸,但佢地仲特登當警察冇到,仲要示威咁係咁跳落水!


最尾條大食人"魚倉"出現,嚇到我叫了出黎,好明顯有第二集,我會繼續捧場!


Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影


 
 
 
 
 
 
 
 
 


睇完戲去食MOS Burger,因為見到新出的親子丼好想試呀!



MOS Burger原來不知不覺間已開左咁多間分店啦!



 
 
 
 
 
 
 
 
 


我的飲品/甜品:



綠色貼紙係太陽哥哥的海洋珍珠堡,黃色貼紙係我的親子丼珍珠堡:



親子丼珍珠堡 - 厚厚的蛋入面有洋蔥雞,好好味!



 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言