2010年9月26日 星期日

2010-09-26 (Sun) 千両.Shopping


Kitty ~ 4.gif
Kitty ~ 4.gif


今日太陽哥哥三點幾接左客去機場,順道經青衣接埋我,跟住過對面海交更!交車後約左Vivian同佢老公係銅鑼灣等,Vivian想借太陽哥哥的AE card買衫有七折!只係短短半個鐘,睇得出Vivian同佢老公真係好恩愛呀,令我好羨慕呢!



Vivian係門口比散紙太陽哥哥,佢兩個扮野影相 - 施捨發財錢喎!



Vivian眼超超,好攪笑,可以想像到佢地係公司肯定極級嘈!



Kitty ~ 4.gif
Kitty ~ 4.gif


跟住我地去左『千襾』晚飯,我地係第一光顧。



鵝肝壽司外脆內軟,又熱勒勒,好正呀;墨魚類壽司都好好味!



兩個人食左十四碟,比起平時食多左呢,可能未黎過新鮮感多d吧!



Kitty ~ 4.gif
Kitty ~ 4.gif


食飽飽行街街,因為係北京旅行期間跌左個"爐騷" (toy story紫色隻大熊壞人)散紙包,已經冇再出所以返黎都買唔返;太陽哥哥就帶我睇下d精品店,雖然一睇就知唔係爐騷黎既,但呢隻顏色同外型size係最近似既,都幾可愛丫!



跟住去左 izzue 行街,太陽哥哥見到上年佢心郁郁想買的羽絨再出返,佢又再心郁郁想買;但行埋女裝佢都未諗完,見佢咁鍾意,我就楂主意話買啦,我買比佢,當係結婚週年禮物!


點知做緊推廣,買滿$1600減$400,買滿$2000減$600,買滿$2100減$600兼做會員,最後...唉,買下又一件,差少少喎...又買多件,仲差少少少...咁再買多件加2對襪,攪掂!平得最多兼做埋會員,不過就真係唔知係我地醒定係諗呢個推廣個人醒喇!哈哈~~


太陽哥哥首次入換季貨快過我喎,真攪笑!不過是次收穫我都好滿意,簡直係著在佢身,笑在我心!



Kitty ~ 4.gif
Kitty ~ 4.gif


沒有留言:

張貼留言