2010年9月1日 星期三

2010-09-01 (Wed) 探望準媽媽


因為準媽媽預產期係九月中,深怕會搭正我的結婚週年旅行唔能夠去醫院探佢,就約左佢今日見下面相聚一下!



下午請了假,一到 lunch time 就即刻收工約好準媽媽;先去『ME.N.U』食 lunch,OK喎,酥皮湯+意粉+新鮮西瓜汁,只係$3X咋,又好味又抵食!



食完野就上準媽媽屋企,幾年冇見FeiFei 同 MoeMoe 啦!我一向鍾意 MoeMoe 多d既,一來係我契仔,二來鍾意佢係灰色摺耳,但佢一向好內歛,成日唔願出黎見人架;反而 FeiFei 勁活躍,同 MoeMoe 完全相反,我一去到咋,佢就圍住我係咁行,行左無數個圈,仲係貼住我咁行架,又會用條尾"hi"落我度;準媽媽話佢係度霸地盤,要所有新野入屋都佔有佢既氣味!




FeiFei 係我見過最外向既貓,因為佢成日攪事,又做埋d小動作,因為我地兩個係咁傾計,佢要人理呀,要 draw 我地 attention,就成日跳黎跳去,最攪笑係...推野落地!邊有貓咁架,我覺得佢根本係隻狗黎架!




邊有貓咁飲水架?先用手掂d水,再"lam"返自己隻手,咁樣飲水既?!




FeiFei 係一隻好鍾意親近人既貓,佢最鍾意同人玩,最好我地就唔好傾計同佢玩,佢就最開心;佢仲成日聞我同錫我呢,所以我同佢影左好多相呀!今日同佢玩完,攪到我覺得貓得意過狗添呀,一來貓無味,好乾淨,佢地識清潔自己,d毛又順又滑又軟熟;唔似d狗有陣味,有時下身d毛仲會因為濕左而黐埋一齊既




FeiFei 成日攤係我身邊撩我玩,我點攪佢都唔走開,真係好可愛!




MoeMoe 一直係書房,試過一兩次郁動,都係企係房門口咋,呢d先係貓麻!


唯一的兩貓合照相:



不過我都抱下 MoeMoe 同佢影相,我真係好鍾意佢灰色既毛色架,佢個樣有d似貓頭鷹呀!如果我買一隻貓,好想有 MoeMoe 的毛色+FeiFei 的性格!




影下準媽媽個大肚先,仲有兩個禮拜BB就出世啦,真係要影多d相留念呀!




FeiFei 攰得滯訓著左,邊有貓咁訓覺架,哈哈!



我地由下午傾到入黑,真係好多野傾;諗住六點三走,點知傾下又過左時,又推遲返半個鐘,半個鐘又再半個鐘,最後攪到七點三先捨得走;好在趕得切去大圍搭尾班放工巴士直達青衣(半個鐘一班),八點三就返到屋企食飯啦!


今日真係好開心呀,多謝準媽媽成個下晝都冇休息咁陪左我一日;下次見您BB都應該出左世啦;呢幾日要多d休息,最後衝刺,到時生時要加油呀,去完旅行返黎再探您!



沒有留言:

張貼留言