2010年9月16日 星期四

2010-09-16 (Thu) 小貝貝(Gia)

 

     
    
     
    
     
    
      
    
  


小貝貝星期一出左世啦,之前問定準媽媽,生完時prefer我地去醫院探佢定去屋企,準媽媽話prefer醫院,等返屋企後可靚心休養+學湊B!其實呢幾晚都好忙,二四PT,五要去買野預備去旅行,又要同屋企人做節...最好時間就係尋日放工後&做節前,Jimmy-san又去喎,咁我地就相約早十五分鐘放工,跟住衝上仁安探靚媽同小貝貝!



小貝貝係大頭妹,亦因為頭大所以要開刀生;呢位大頭B只係第三日,已收晒水出晒個標緻樣出黎,完全有初生BB"拿埋一住"個樣,唔知係咪知我地黎探佢,比個靚樣我地睇呢?



 

     
    
     
    
     
    
      
    
  


我捕捉到小貝貝微笑+伸脷等多個攪笑奇怪的表情樣,連Hugo爸爸都話影得好,心急到即刻問我拎咭開notebook過相! 


平時cool cool 地的Hugo,今日非常與別不同,無時無刻都一幅發自內心的會心微笑樣,比新媽媽更甚;佢係我首位見過最開心的新爸爸,我完全感受到佢個份說不出的喜悅!我好真切的感覺到,呢個三口子家庭,一定會好幸福快樂,好羨慕呀!



 

     
    
     
    
     
    
      
    
  


我跟小貝貝的首張合照,隔住玻璃的小貝貝好細粒,好想抱起佢添呀!期待滿月後再探佢時可抱佢攬佢錫佢~~


小貝貝的英文名為 Gia,我的英文名又係Gi開頭,好有親切感呀!


 

     
    
     
    
     
    
      
    
  


沒有留言:

張貼留言