2010年9月10日 星期五

2010-09-10 (Fri) 冰峰36小時 (Frozen)

 
 
 
 
 


下星期六就同太陽哥哥出發去北京玩一星期,今個星期上左兩套新片都想睇,今日就拿拿林放工先睇一套 - 『冰峰36小時 (Frozen)』。


之前睇完 trailar 時已諗定一定會睇,因為有d情景勁似年頭去韓國時,我+細妹+太陽哥哥一齊坐吊車上山,又係個d露手露腳既鞦韆型吊車,一路上山d風一路吹埋黎,又凍啦,對腳又 fing 下 fing 下啦,好冇安全感個種!而個女仔又係snowboard初哥,佢玩snowboard成日跣低,好似我咁,d鏡頭好有親切感!


frozen_1s_16072010


套戲得個半鐘,西片黎講算短,但事實上,又冇咩可拍,太陽哥哥話拍到個半鐘已好犀利;無錯,三個人係吊車上被困,而滑雪場五日後先重開,一係等凍死,一係要諗辦法閃;講佢地輪住逃生,諗住落到地個個就可搵救兵救大家;最緊張最刺激,就係個三幕逃生片段,但只佔全套戲的一半時間;其餘的一半時間都係悶的,因為都是日頭時間傾計呀,等人救呀咁!


不過逃生至犧牲個兩幕,的確睇到心驚膽氈,真係好驚好驚呀;點樣係高處頂硬上跳落去啦,點樣明知被冰黐住左隻手都要夾硬搣開啦,點樣界手都要夾硬爬上電纜度啦...加上同行三人係好友關係,當中的感情同親眼睇住對方點為救自己而犧牲性命,真係好心 up 架!


Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影


睇完戲返太陽家食飯,太陽媽媽星期一見左份新工,原本星期二可即刻返工,點知病左一直到宜家,好嚴重呢!攪到份工都可能要放棄呀,有點可惜,希望佢快d好返啦,亦希望個人真係仲有第二個 post 比佢啦,咁太陽哥哥就唔洗咁辛苦喇!


 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言