2010年9月24日 星期五

2010-09-24 (Fri) 北京慶紙婚之旅 Day 7 :北京->香港


 

(由於偷懶關係,此行的blogs請refer to下面每日之facebook網址,我一樣有寫詳細資料架!!)
 

北京慶紙婚之旅 Day 7

北京->香港

 


今日就要返香港啦,因為今晚有朋友結婚要去飲,所以要搭一點機回港!


呢個行程好開心,不過對腳好攰...我上機時仲係腳震震,三里屯+798、滑兩日雪、十三陵+長城、天安門+故宮...未停過咁連續行左咁多日!


呢個旅行比我預期中好,所以幾開心!北京係一個我從來唔會揀黎旅行的地方,我冇諗過會去到...我指係呢個年紀,我以為老左先會去架,哈哈!


今次之行最大得著係玩到snowboard,仲練習左好多,令我更加愛上snowboarding!最記得最後個日,反而係Sunny隻腳頂唔順要閃,但我仲想玩,佢就係出面等我,我再玩多兩轉先捨得走呢!


其次係長城,真係好壯觀,有機會我都想再去,想行多d耐d;反而故宮一次就應該夠了!紙婚紀念能係外地過,仲係登長城渡假,我真係覺得好難忘!


最失望係冇時間去頤和園+圓明園,呢個真係好遺憾...


北京,應該無拿拿唔會再去架啦,除非想冬天去滑雪,而日本同韓國都好貴啦,咁或者,有機會再去北京係滑雪吧!

 




 



沒有留言:

張貼留言