2010年9月13日 星期一

2010-09-13 (Mon) 占美洗塵@上海坊

 


今日我正式同占美洗塵,由我請客,就叫太陽哥哥約佢今晚一齊食飯;本約好八點旺角架,點知太陽哥哥好忙走唔到,最後成九點先黎到;最慘係我五點半就放工架麻,雖然成六點先離開office,但都被太陽哥哥的意外攪到行到腳到軟!



 


本想去和民架,要等一個鐘,但我等到半個鐘後佢地已到旺角,都咁晏就放棄啦,去左唔洗等既上海坊!


叫占美影相佢都好爽快,仲有d貪靚添! 我話佢知我有寫 blog 後,佢仲問咁我d朋友咪會見到佢個樣囉?



今日又同太陽哥哥撞衫,實在太夾了!



 


叫左五樣野:



飯後占美都黎左我地屋企,今日同佢見面食飯,又一齊搭車,正式同佢做朋友咁,都傾左幾多野,佢好易相處,咩都傾得,我都好開心,因為我鍾意熱鬧,所以已同佢講左多d黎我地屋企架啦!過幾日就我地去北京,佢去上海+青島,應該要十月先再見面啦!


 


沒有留言:

張貼留言