2009年7月6日 星期一

2009-07-06 (Mon) 第35個月紀念日.紅煙窗自助餐


今日係同太陽哥哥既第35個月紀念日,之前既紀念日通常都係兩個人慶祝渡過,今次好特別,叫埋屋企人!其實都係即興,今朝先叫,原先諗住問下朋友仔,點知都冇人得閒,咪叫太陽爸媽囉,叫左佢地,又好似叫埋媽咪好d喎...就係咁,就造就左今晚一齊食自助餐喇!威哥有野做黎唔到,真走寶;不過佢地都唔知今日其實係我同太陽哥哥的特別日子呢!




我地去左恆豐酒店既紅煙窗餐廳,揀呢度係之前見休同CW黎過,雖然唔係好grand既酒店,但用左coupon有七五折,為起只係二百六十幾蚊,其他咩優惠或者咩公司特有客戶都冇七五咁平咁抵食!呢個價錢已經有生蠔、長腳蟹、魚生刺身、movenpick & dreyer's 雪糕,我覺得淨係食呢幾樣己抵返個本呢!



原價連加一要三百五十蚊位呢~~




海鮮:




燒物d款式都唔cheap呢!




霜降牛肉個名好勁咁,似炒肥牛,我見太陽哥哥食左三四份呢!



燒牛肉我本身好鍾意架~~




壽司&甜品:




不能錯過既 movenpick & dreyer's 雪糕:




先食頭盤:



生蠔係全檯人食得最多既食物:




其他熱食:




影相時間,d長腳蟹好大隻架!



睇太陽哥哥食得幾滋味,佢唔食生蠔,所以長腳蟹係佢主攻既食物,食左好多好多隻呢!




雖然呢度唔grand,但在座眾人都覺得呢個價錢抵食呢!我同太陽哥哥都係咁話,真係平時唔知食咩時,隨時黎都得,呢度真係一個不錯既選擇!




我同細妹今日係冇夾定下撞衫,唔通真係姊妹情深?




太陽媽媽主動話要兩個媽咪影返張喎!




琪琪係全晚蠔王,一共食左十一隻!仲同相機cheers添~~




movenpick 有四隻味:朱古力、椰子、雲尼拉、士多啤梨;dreyer's有石板街&曲奇! 除左雲尼拉同士多啤梨我一向唔食外,其餘我都食晒!dreyer's個兩隻味exactly係我平時最鍾意既添,好岩我口味,好正呀!




我地用雪糕杯裝雪糕,琪琪就用個碗黎裝,一埋位引到大家哈哈大笑!




太陽爸爸都好攪野,全晚好high咁,唔知係咪飲左酒既關係呢?因為我地足六位,送左支紅酒,佢飲到塊面紅晒呢!佢食到尾又食返麵包,由頭黎過,一拎野埋黎仲舉高隻碟,叫我地估下佢拎左咩食喎,好頂癮!最攪笑係佢今晚成日聽錯野,我地講"溫泉蛋",佢聽錯做"安全蛋",笑到我地收唔到聲!飲到紅卜卜,太陽哥哥問佢一陣行唔行到路,佢就問:"咩萬寶路"?笑爆咀~~



今日呢個紀念日,我過得好開心,有最親既屋企人一齊渡過,好有意思呢!



沒有留言:

張貼留言