2008年12月5日 星期五

2008-12-05 (Fri) Royce第二最愛 & 拎聖誕咭


識我的朋友都應該知Royce隻Crunch係我的最愛,除左Crunch choco,其實都試過好幾款既,至於呢隻Potatochip choco,記得幾年前有個女老闆請過我地食架,但印象又甜唔好食,一路都冇再食過,更加唔會花錢買啦!


點知最近yammy出trip去美國經日本,買左兩盒返公司做手信喎,我一食之下就愛上左呀!但點解幾年前又會咁唔欣賞既呢?我估...係人的問題吧,因為當年的女老闆好衰架,我最唔鐘意佢,對佢一d好感都冇,唔知係咪因為咁呢!Anyway,宜家要宣佈,Potatochip choco宜家係我的第二最愛啦!


好快,太陽哥哥買左一盒送比我...嘻嘻!



未食前,會覺得薯片mix朱古力,好怪喎!但食落,當中的亦咸亦甜好夾,一d都唔怪,仲好好食添!講真,唔好食就唔會出名咁多年啦!




包裝盒入面的小簡介,似乎日本有更大盒的gift size喎!





另外,今日放工後的重要任務係...拎聖誕咭!因為好多外國地方下個星期截郵啦,要拿拿林寫完寄,唔係就好似舊年咁過左聖誕先收到啦!汲取左上年的教訓,今年太陽哥哥係我既強烈鞭策及督察下,早左設計好今年張聖誕咭,亦較岩時間印刷,所以各住朋友仔:請放心,今年的聖誕咭,無論香港或海外,都一定係聖誕前收到!


我都係第一次跟埋太陽哥哥黎拎貨,佢今年搵左e-print呀,賣晒廣告個間,原來真係最抵架啦!



d貨都幾重,一大包聖誕咭,仲有年曆咭呢;為了保持神秘感,相片不能公開住,大家比少少耐性等多兩三個星期啦!有咩要求,比如要邊款郵票呀,又想要多張年曆咭咁,記得早d通知我呀!



拎完聖誕咭就去最近的APM醫肚,心郁郁又想食譚仔記架,不過都係試下新野啦!


見到foodcourt間peper lunch勁多人,又好香,一於order!叫左個霜降牛肉,menu中最貴既...真係一分錢一分貨,超好味,so good!





另外,見到有人食緊類似叻沙既物體,我又流晒口水,點知叫錯左,始終咁多間舖頭又咁多款式;我叫個碗都唔似叻沙既,又唔辣,得個酸字,not good!





 


沒有留言:

張貼留言