2007年4月29日 星期日

2007-04-29 捐血 & 琪琪join埋太陽爸爸煮的晚食飯

今日又係四月一度捐血既大日子,呢四五年黎,我都有keep住捐血架,今日係第廿二次啦,呢張係我捐第廿次血時紅十字會頒比我的獎狀黎架!

今日去到,門口就有兩張尋血啟事,仲咁岩係我同太陽哥哥既A型同O型,係咪好夾呢?哈哈!唔知Alex同Stephy係咪都係呢兩個血型呢?

捐過咁多次血都無影過相,大膽的我,問過姑娘係可以影相後,就將我個捐血過程錄低了!

姑娘會先幫您消毒,跟住打麻醉針,然後入針,針一入,d血就會即刻由身體流入個血包度架啦!但開頭個d,佢地會過落幾支既tube度,我諗係拎去做化驗,之後d血先會開始流入個血包度,我每次都係捐350cc,但大隻d又或者係男士,就可以捐450cc架!捐完後,您個血包會好快拎走,放入雪藏箱度保鮮!整個捐血過程需時大概十分鐘,但計埋填表,見護士,"篤"手指,量血壓,捐完的休息時間,加加埋埋都要成粒鐘架!

今晚又係太陽爸爸下廚,其實開頭都冇諗住食架,只係朝早佢好誠意拳拳話煲雞腳湯我地飲,我地就應承左,佢一知道我鐘意飲雞腳湯就好鐘意煲咁,希望唔會次次都係味湯啦,哈哈!最攪野係琪琪比我"唉"多兩"唉",佢竟然答應過黎一齊食,大膽,有家姐-我既風範,哈哈!


沒有留言:

張貼留言