2007年4月17日 星期二

2007-04-17 Thai Dinner & Dad's Translation

今日約左Tracy & Tony食晚飯,原本太陽哥哥都黎,諗住介紹我好朋友佢識麻,可惜要OT黎唔到...其實出黎都係諗住見多d,因為Tracy好快就走,下次返可能要等到下年啦,我地原本諗住去Cafe食,點知我鐘意個間執鬼左,行下行下就去左女人街一間泰國餐廳食喇,叫左個兩人餐三份食,好豐富呢!




返到屋企,細妹話我知已幫我問左爸爸泰國朋友封信講咩啦,翻譯時仲拍低左movie比我睇,真係好開心!只係一次旅行識到的當地人,無啦啦好似做左筆友咁,宜家電訊咁發達,希望我地唔好偷懶,繼續keep到呢個咁有緣份既friendship,我會繼續回信比佢架!見到佢海嘯後終於等到生意復甦返,仲越做越忙,生意追得返以前,真係好戥佢高興!


沒有留言:

張貼留言