2007年4月16日 星期一

2007-04-16 我又有新BB玩啦!

尋日跟琪琪探佢契仔,我變相又有新BB比我玩個痛快啦,哈哈哈哈!!!

今日有相到手,要即刻同大家分享,因為呢個BB好可愛,又係我最鐘意既...仔呀!呢個B四月四日兒童節出世,跟威哥一樣,係細妹一個中學同學生既,又係住青衣,好近我,咁我就大把機會去玩佢啦,yeah!!

通常剛出世既BB個樣都係一PET野咁,但呢個就唔同呀,五宮己好標緻,好清楚,仲幾靚仔呢!唔多喊,又好relaxed,唔會好似一啲BB成日好驚咁楂實拳頭!同佢影相時又伸脷又打喊路仲識say hi添,好精靈鬼馬多神情呀!不過就好似成日訓,訓得多得滯,好難捕捉到佢睜大眼既鏡頭!我就鬼馬地扮返佢訓覺!嘻嘻~~


值得一提係d衫仔係媽咪買比BB架,係咪好得意呢?我諗如果媽咪有個親孫,實成日有新衫著,因為係呢一個禮拜,佢已經買左幾個奶樽,四件衫仔,一件褸仔...救命~~


沒有留言:

張貼留言