2007年4月20日 星期五

2007-04-19 與小學老師晚飯

今日跟小學同學們約了黃老師食飯,自小學六年級畢業後,這次是第一次跟老師同枱食飯,感覺很得意,好像我地已經長大成人,學有所成,宜家亦有自己的工作,識賺錢了,就請返老師食飯,分享返我地既兒時往事,真係好開心呀!呢餐飯足足食左三個鐘呢!

遺憾是聽見其他我喜愛的老師已離職了,部份仲係食左肥雞餐,哈哈!希望係將來仍有機會見返佢地,因為記得佢地都好錫我呢!眼見黃老師現在教得辛苦,好像孤身作戰咁,真替佢擔心,希望佢d學生聽聽話話,唔好蝦佢啦!

老師話我地真係好乖,好生性,我就話:梗係啦,我地係您教出黎架麻!氹到佢好開心呢!呢餐晚飯真係食到勁開心勁開心,同咁多位同學仔朋友仔咁齊心約呢次聚會,好難得呀!

發覺我地撈埋一齊既記憶力係好驚人,除左好多兒時軼事外,最勁係由學號一號開始數起,竟然數得出八成同學仔個名呢!我地會繼續努力搵返失去聯絡既同學仔,更新返d資料,希望我地呢group能繼續擴大,呢個係在坐每位同學仔的心願呀!


沒有留言:

張貼留言