2007年4月8日 星期日

2007-04-07/08 廣州長隆+碧桂園兩日一夜遊

計劃左一段日子既長隆之旅,終於係復活節舉行了老實說,今次參與的人數並不多,但唔理了,都攪左咁耐,要去馬呀!!!

行程第一天

0815 黃崗集合 - 誰知呆等一小時,因為BEN竟然仲訓緊覺!

0930 搭旅遊巴直上廣州 – BEN要自掏腰包買過晒d車飛

1200 午飯

1330 抵達長隆

1930     大馬戲

2300   碧桂園BEN家兼晚飯/宵夜

行程第二天

1200 起身梳洗

1500 上下九步行街飲茶

1800   乘廣深線火車回深圳,超多人!

1930   東門美容

2200   過關回港,超超超多人!

2230   BEN駕車上水接我地,呆等左我地一個鐘,去左火炭津津食雞粥





今次有好多難忘時件發生,BEN訓過龍啦,唔係我打去佢屋企都唔知幾時先識醒!至於長隆遊樂場,最難忘既機動遊戲係摩托過山車同十環過山車:摩托過山車好型,坐住我至愛既電單車一樣,速度好快,最攪笑係面向鐘頭笑住影相時,突然"BOMB"一聲開始,成個人好似差d向後飛出車咁,全程好驚好驚,係咁叫,其實係個速度好快先咁驚,本身條軌道都冇咩勁位;十環過山車就真係好多環,係咁狂轉,都幾刺激,落返地面腳步會浮浮地呢!


其次就玩左洗衣機,比d醜態大家睇吓啦,仲有4D立體影院等等!

至於全team人最勁,就係BEN同琪琪喇,因為淨係得佢兩個夠膽玩一個好得人驚既遊戲,好似叫xx大陀螺,我只可以講係勁過海盜船十倍,睇movie就知!

另外有個好賤既射水遊戲,路人係可以比錢入機,每次一蚊,就可以有大概廿秒既變態時間,用水射玩緊遊戲經過既人!雖然玩緊遊戲既人都可以反射返出黎,但唔知係咪唔使入錢免費既關係,d喉好似塞左咁,出唔到水乜滯,所以結局都係...凶多吉少!大家睇睇短片啦,真係好變態,又賤喎,但又真係好好笑呀!不過我發誓我冇份玩架,因為實在十個賤賤賤,我冇咁變態...其實原本係BEN同ALEX入去玩,點知比KAREN係出面狂射,KAREN又點會忍心射自己老公ALEX呢?所以遭殃既都係BEN,佢出到黎全身濕晒,頭都未抺乾咁,我諗佢連底底都濕埋!為左氹返BEN,KAREN就換了十個一蚊被BEN發洩返當報返仇啦!不過呢個方法,見仁見智啦!哈哈!

至於大馬戲,一向興趣麻麻,驚入面好臭,但長隆大馬戲聽過好多人講話好得,一百蚊到既價錢值得睇過幾百蚊既莫斯科馬戲團好多!

最深印象係三個大鐵環既表演,三個人好似倉鼠咁轉黎轉去跳來跳去,仲係冇安全措施既,真係睇到個心卜卜跳,好驚險呀!

完場後勁多人,我又勁急尿,但條人龍睇怕要排成粒鐘先到!呢個時候,我做左一件咁大個女都未試過兼好大膽既事,就係...入男厠!其實係太陽哥哥叫我既,因為我真係十個勁勁勁急,唔係咁,都唔會行呢一著!佢搭住我膊頭,叫我望住地下,跟住佢行就得!最後我地行左入最入個格,我拿拿聲去完就閃,真係成個人舒服晒,係成世女暫時去得最舒暢既一次!真架!!不過真係無人發現,其實個個都掛住屙,又咁多人,得鬼閒望您,所以各位朋友,下次遇到呢個情況,不妨參考我今次既做法啦!

BEN屋企好大好靚,係比個煤氣爐玩死姐,一係好凍,一係熱到劏雞咁,沖涼沖到好辛苦呢!有興趣大家可效法BEN屋企人,買黎間唔中for返上去渡假!

第二日訓醒後去左好旺既上下九步行街食午飯,個度真係好多人,仲有兩個好大既王老吉同枇杷膏呢!BEN山長水遠,一心諗住帶我地去陶陶居,點知勁爆,唯有轉去蓮香樓,咁辛苦黎到食唔到陶陶居都有d失望...

不過大陸食野真係好抵,叫左十四碟點心加兩個小菜,埋單都係二百蚊!但其實我地得四個人,叫太多了,最衰都係BEN,發晒狂咁!我個人覺得最好食係鳯凰流沙飽,個包皮溝埋蛋黃汁整架,好正;仲有香脆金沙腸,脆卜卜,好似炸兩咁!兩款都係推介黎架!芝士海鮮酥,聽個名就流口水啦,可惜賣晒,試唔到!最被昆應該係蟹柳紫菜卷,我以為係炸,點知...難食!

食飯時我地又昆左BEN,話同佢影張相點知拍左個好攪笑既MOVIE,大家又欣賞下傻BEN又一最新傑作啦,哈哈!

過關回香港係我親眼見過最多人既一次,直情係人貼人咁行,好犀利,累到BEN等左我地好耐,楂車接我地都要受罪,真係超唔好意思!

回港後我地去左火炭津津食雞粥慰勞返BEN,雞粥真係好味,不過唔係咁抵,七十幾蚊煲,可能食慣左大陸D平野呢!另外仲有蠔餅、鵝腸、瀨尿蝦、豬紅蘿蔔豬皮,不過通通都麻麻,好普通姐!


兩日一夜既行程就咁劃上左完美既句號喇


沒有留言:

張貼留言