2007年4月28日 星期六

2007-04-28 搬梳化 / 太陽哥哥 drawing / 媽咪朋友大晚飯 / 松記甜品笑片

今日有好多事要記低呀,首先係搬梳化,由沙田搬去九龍城,其實琪琪叫左雞記包車,司機話只要搵到一個人幫手可平一百蚊,二百五攪掂,唔係要三百五,為左慳錢,唯有搵個壯男啦...呢個時候,梗係要叫大隻既太陽哥哥幫手啦,嘻嘻!(梗係要讚下佢啦,不過,佢都好樂意既)

開頭我地以為都係"豆"一"豆",應該唔係幾辛苦,點知...係超辛苦呀!因為九龍城個度係唐樓,冇樓梯,仲要上二樓,d轉角位死位攪到大家都R晒頭,條隙位簡直係岩岩好個隻...我既責任雖然係看車,但八怪的我,成日走上去偷望佢地搬成點,去到邊,個司機叔叔就成日叫我:不如您落返去睇車啦!哈哈!佢勁驚架車抄牌!我仲係佢地好辛苦咁搬緊時影左幾張相,表面上睇好似好賤咁,但我都係為左要post係度比大家表揚下佢地姐!

返到屋企,阿漢好好人,幫我地換大門鎖,呢個時候,太陽哥哥就教細佬妹畫下畫咁,我知琪琪係好有興趣,因為由細到大,佢畫野都幾得意架,唔知係咪左撇子既關係呢!我亦叫左太陽哥哥畫個琪琪頭送比佢,仲拍低左movie添,不過驚成六分鐘會悶親大家,我地將個movie fast forward拍多次,大家欣賞下啦!太陽哥哥畫畫個樣真係好型呀,電到我暈得一陣陣~~幾時都話,男人聚精會神做野個樣,真係係最charm!哈哈!

之後媽咪慰勞阿漢,請佢食飯;我地又想請返BEN食飯,因為佢借車比我地;休又冇野做黎埋一齊食,所以呢餐飯既組合好得意,係我屋企人加我d朋友!我地去左媽咪至愛既金潮小廚,每人叫一個餸,岩岩好!

之後未夠鐘碌齡,我地就楂車去左松記食糖水,叫左:哈囉,Summer,芒果世界,雪山!有車真方便!我仲好無聊咁將d朱古力棒棒溝雪糕既物體"bit"出"bit"入,拍左個攪笑movie比大家欣賞!哈哈!

 


沒有留言:

張貼留言