2007年4月19日 星期四

2007-04-19 親親梁靜茹愛的大遊行演唱會

終於買到梁靜茹演唱會飛啦,真係買得艱苦,一向依賴太陽哥哥的朋友買靚飛,誰知因主辦單位唔同,買唔到,最幣仲係我地問時先知係三月尾已公開發售左,得返d唔靚既貴飛;諗住買黃牛啦,但開價千二蚊兩張,第一行喎,雖然好想,但真係唔抵呀,已經唔係十八廿二,咁樣做似乎太瘋狂;跟住收到消息話加場,尾場,好想睇,問黃牛係咪一樣價錢,點知佢話千六,神經!唯有靠自己,每日打去電腦網問幾時開售,尋日得知係今日,但又要返工,諗住電話/綱上訂,誰知電話要開售第二日先開始,得返綱上訂,但聽人講個系統好易load唔到,好擔心...係呢個時候,我既幸運星出現,就係我 best friend TRACY,佢幫我係樓下通利買到呀!

不過有件勁唔愉快事件,就係個通利職員好鬼串,其實因為臨時叫翠西幫手,佢又唔知我想要咩位,所以都諗住佢買時會用電話比我同個職員溝通,點知佢一入去,個職員就話:AE行,比咭定比cash?翠西下...我係電話度都下...跟住我同個職員對話:

我:點解無得揀位?

職員:後面有人,唔公平!

我:但我都想知係咩位喎,AE即係咩?

職員:第五行

我:邊個位置第五行,我有floor plan,麻煩您講比我聽丫

職員:地下位個度

我:咁係咪 65 段落到低既黃色area個度?

職員:我唔明您講咩喎!

我:咁係咩段?

職員:冇段喎,地面黎,其實電腦會揀個最好既位比您

我:咁係咪路口位?

職員:係

我好想小佢,但忍住...下面就係floor plan啦,我既問題都好大路姐,佢完全答唔到我兼且態度惡劣,講野串,又冇尾音!

框住個度係地面加椅,我見佢話AE係第五行,我咪以為係最左邊既黃色椅由舞台開始數落第五行,都好ok喎,就買左喇!點知下午發現,係第二舊黃色椅開始計起,即係我買個位係再後多五行,即紅圈位置,後左好多咁...比條友厄Q左!嬲爆!

不過最終買到,其實開心既,總算還返個心願啦,又唔使比黃牛老屈!最唔好意思係要TRACY等左半個鐘,辛苦您啦!


沒有留言:

張貼留言