2007年4月14日 星期六

2007-04-14 小學同學聚會

我的好朋友Tracy又返香港了,上次是上年七月,時間真係過得好快!其實佢今次係因為有job interview先返黎,真係型爆,飛返黎面試!其實我真係好希望佢會成功,因為我好想係佢返香港呀,呢個係佢中二移民後我一直既願望黎架,哈哈!但佢竟然同我講,好彩請佢的話,佢都未sure係咪真係返黎,激死!我同呢位朋友由小二就識架啦,一齊上到小六都係同班,到升到同一間中學,中二佢移民後,個時都未有ICQ/MSN/EMAIL,我地係靠書信維繫住呢段咁長久既感情架,所以,我地互相都好重視對方!所以每段關係,真係要有心先可長存,仲要係雙方面呢!

除左同Tracy之外,我仲有幾位咁多年都好要好既小學同學,最close就係Jacky同 Tony,今晚原本我地四個約好一齊食飯,點知叫下叫下,都多左兩三位朋友見下面咁!so sweet!令我諗返好多細個既事,屈指一算,識左超過二十年呀!好勁,仲咁大班人!由天真無邪既小朋友,一齊成長到今日搵錢養家,甚至談婚論嫁既階段,真係好難得...so magical!

今日飯後,我地上左Tracy屋企睇相同傾偈,真係好溫暖!我地仲一齊打電話比小學的黃老師,約定佢一齊係星期四同我地食晚飯呢!好緊張呀!六月尾係我地小學校慶,黃老師仲叫我地幫手,我就負責聯絡下d同學仔,主要係收集返大家宜家既工作概況,因為遲d學校會成立校友會呢!


沒有留言:

張貼留言