2011年8月28日 星期日

2011-08-28 (Sun) 飄浮/跳躍相@美麗華商場.Levitation(飄浮相)始祖

今日細妹帶我去玩影飄浮相,但我地功力有限,最後只影到半飄浮/跳躍相;雖然係咁,但真係玩得好開心+笑到肚痛!太陽哥哥遲左放工,只參與到最後幾張,但佢真係好有天份,笑到我同細妹趴晒地!哈哈~~



跳到好攰,影下景休息下先~~睇完來佬,我又想要架綿羊呀!



每個景點都有教點影,但我地跟跟下都冇再跟,求其影到似就算;因為好麻煩,set得黎都天光,加上要影相,都要主動見人影完就要行過去架!



太陽哥哥黎啦,即刻叫佢做model,我地係咁指導佢,佢又掂喎,只需跳一兩下就攪掂喎!笑到我同細妹趴晒地+忍唔住要拍掌!哈哈~~頭兩張我地最鍾意:



Thanks 細妹帶我黎玩得咁開心!


細妹話呢個就飄浮始祖,佢d相真係影得好堅:http://www.yowayowacamera.com/



沒有留言:

張貼留言