2011年8月19日 星期五

2011-08-19 (Fri) 玲玲慶生飯@Nice sushi+thai Buffet

約玲玲生日食飯,佢媽咪竟然比左正日個期我地,真榮幸!我地去左『Nice sushi+thai Buffet』,我地就第一次黎,佢地就成日黎,仲要係尋晚先黎完!



雖然約定左飯後先去反斗城揀禮物,但我早左黎到銅鑼灣,就行左上反斗城買個氫氣球先!



餐廳內:



呢度buffet分左好多個區:泰式沙律、刺身壽司、熱盤烤肉、日泰小食、自助火煱、甜品生果。



一去到,玲玲就好怕醜咁望住我地笑,但又識叫林太+叔叔喎!



食左...



玲玲因為哮喘,唔可以食咁多雪糕,所以係咁餵爸爸媽媽食!



Victor 好笑咁 funny!



餵餵下爸爸有舊好大啖,Victor 凍到變樣,玲玲就笑到收唔到聲!仲當玩咁係咁餵好大啖~~


 

合家照:



玲玲同太陽哥哥係咁玩飲杯,經過無數次後,飲到成杯水都無晒,仲學太陽哥哥返轉隻杯話無晒啦咁!



學緊我放筷子係頭頂,又笑一大餐!



放筷子係咀上面:



杯中的太陽哥哥,好恐怖!



玲玲唔小心打到爸爸,又喪笑,仲不停重複,好攪笑!學野仲學得好快添,睇佢跟太陽哥哥做d咩就知...



玲玲好興奮咁摷佢d功課比我地睇!



仲解釋埋比太陽哥哥知,好攪笑!



呢張好嗲,like x 100!



食完飯就去反斗城啦~~



玲玲好鍾意廚房同車~~



架車郁唔到,唯有靠太陽哥哥推,剛好繞場一週!



最後,揀左廚房返屋企!



同玲玲玩真係好開心呢!


沒有留言:

張貼留言