2011年8月7日 星期日

2011-08-07 (Sun) 探望契仔Adrian

Adrian係好友Kammy的新生BB,亦係我人生第一個上契的小朋友;Kammy一向同我好投緣,佢係一個又正面又積極的女仔,亦比左好多力量我,所以我一向好鍾意同佢傾計;因為佢係外國返黎,香港冇咩朋友,當我話不如做佢囝囝契媽時,佢反而同我講好開心同好感動呢!


Adrian未出世時送過衫仔比佢,今次係佢出世後第一次送禮物比佢,實際又有,紀念性又有!



換片~~但...我第一次見媽咪要著雨褸同BB換片囉!洗唔洗咁誇呀?笑死我~~但原來一d都唔誇,Adrian一路換片一路繼續poo poo,原來媽咪已經賴過幾次野,先整裝待發!哈哈~~



抱抱時間~~



戴上我送的玉厄:



媽咪公司送的賀禮,間公司待員工不錯喎,我公司一定就冇呢d野喇!



剛出世的Adrian,成個饅頭咁!哈哈~~



沒有留言:

張貼留言