2011年8月27日 星期六

2011-08-27 (Sat) 探望可圓小B女

恭喜Didi榮升第二任媽咪,劉家二千金可圓重6.6磅,同大千金家姐可悠出世時一樣咁重,緣份!


今日可圓小B女出世第八天啦,幾位姐姐梗係去探下佢啦!


手信不可少~~



上個月黎時無緣見可悠,只能睇相同學校的annual report望梅止渴,今次特登叫定媽媽唔好咁快比佢走住,起碼見下我地先!


相中可悠好怕醜,但佢當時勁活躍,我地係門口按鈴時已聽到佢係屋內大叫"黎啦!",入到去係梳化狂跳,疑常地 high,但又怕醜唔望住我地影相喎!



揹住個大袋準備跟爸爸落去游水,臨別親親媽媽!



她的拖鞋仔:



玩完大千金,到二千金出場!



掃風+ing,掃掃下側晒頭訓左,超爆笑囉!



輪抱時間:



好深的雙眼皮+訓到笑:



我當然唔放過勁影的機會啦,可圓小B女勁鍾意望住我,要特登拎返佢個頭對住鏡頭先得!



可悠游完水返黎啦~~



好姊姊合照:



可悠唔肯一齊影,爸爸唯有咁影啦~~哈哈!



沒有留言:

張貼留言